ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (M/V) DIENST INKOOP
Tewerkstelling burelen Merelbeke


Functie

  • De vacature omvat een gevarieerd takenpakket gerelateerd aan de dagelijkse inkoop.
  • Flexibiliteit, orde en nauwkeurigheid zijn de voornaamste troeven.
  • Je assisteert de aankoopverantwoordelijke bij nieuwe offerte aanvragen en structureert de gegevens systematisch.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratie en opvolging van de geplaatste orders. 
  • Je checkt dagelijks de status van de geplaatste orders en waakt over deadlines.
  • Je zorgt dat de leveranciers tijdig de verpakkings-label instructies ontvangen en controleert de ontwerpen op fouten.
  • Je bent back-up voor de verantwoordelijke inkoop. 

Profiel

  • Je hebt ervaring in aankoop en administratie.
  • Je communiceert duidelijk en interageert vlot met je collega’s.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend  Nederlands, Frans en Engels, kennis van Duits en Spaans is een pluspunt.
  • Je beheerst het MS office – pakket.

 

Aanbod

  •  Je komt terecht in een dynamische KMO die financieel gezond is en jaarlijks een groei in omzet weet te realiseren.
  • We bieden je een een uitdagende job in een internationaal kader
  • Je mag rekenen op een competitief salaris in verhouding tot je verantwoordelijkheden en takenpakket

 

Interesse?

 

Stuur je cv en motivatiebrief naar saskia@multifish.be